Dyrektor Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Liceum:
Leszek Ossowski; absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Geografii (Zakład Ameryki Łacińskiej , Instytut Krajów Rozwijających się). Od początku kariery zawodowej związany z szeroko rozumianą edukacją. Po studiach przez dwa lata pracował dla „Gazety Wyborczej” i Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach akcji „Szkoła z Klasą”. Po przeprowadzce do Trójmiasta zatrudniony w Sopockiej Szkole Wyższej i w Sopockich Szkołach Autonomicznych, potem w Gdańskich Szkołach Autonomicznych na stanowisku dyrektora Gdańskiego Liceum Autonomicznego. W latach 2010–2013 dyrektor w szkole podstawowej Warsaw Montessori School. W latach 2011-14 współpracował z Instytutem Badań Edukacyjnych będąc ekspertem w gronie przyrodników. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty, Wspólnoty Polskiej. Prywatnie mąż Doroty, tata Tosi, Anii Franka.
Wicedyrektor Szkoły:
Magdalena Czub – wychowawca klasy 6B, nauczyciel wychowania fizycznego w klasach 4–6, instruktor pływania w klasach 1–6; absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła również Organizację i Zarządzanie Oświatą w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie; nauczyciel dyplomowany. Ze szkołą związana od 2003 roku. Instruktor narciarstwa, lekkiej atletyki i gimnastyki.
Wychowawcy:
Maria Michalska – wychowawca klasy 0, pedagog, nauczyciel, terapeuta pedagogiczny. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie i terapią pedagogiczna;Uniwersytet Warszawski ze specjalizacją pedagogika początkowa oraz Organizację i zarządzanie oświatą na Uczelni Łazarskiego. Od 5 lat pracuje jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wcześniej jako nauczyciel w przedszkolu. Prowadzi zajęcia wspomagające dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Nowe doświadczenia zdobywa jako dogoterapeuta oraz prowadząc warsztaty dla dzieci metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. W swojej pracy kieruje się zasadą Marii Montessori: Pozwól mi zrobić to samemu.
Anna Chryniewicz-Powierża – wychowawca klasy 1A, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej; absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Początkowa z Reedukacją. Ukończyła studia podyplomowe o specjalności Kształcenie Muzyczno-Ruchowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Politykę Oświatową i Zarządzanie Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze nauczycielskie doświadczenia zdobyła w szkole państwowej, w której pracowała przez 2 lata. Ze szkołą Platerek związana jest od 7 lat. Ceni nauczanie, a przede wszystkim postawę założycielki i fundatorki Szkoły – hrabianki Cecylii Plater-Zyberkówny. Jest zwolenniczką personalistycznej koncepcji wychowania. Prywatnie żona Sebastiana, mama Gabrysi.
Paulina Tomaszek – wychowawczyni klasy 1B, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, jest również absolwentką Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej na kierunku pedagogika religii. Pierwsze nauczycielskie kroki poczyniła w montessoriańskiej szkole, następnie uczyła w szkole państwowej.
Izabela Tengli – wychowawca klasy 2A, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej; absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna z Reedukacją. Nauczyciel mianowany. W Platerkach pracuje od 2000 roku. Uwielbia patrzeć jak jej dzieciom „rosną skrzydła”. Prywatnie żona Tomasza, mama Ali, Mateusza i Tosi. W pracy kieruje się słowami Jana Pawła II: „Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali”.
Agnieszka Gawryszewska – wychowawca klasy 2B, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, specjalista terapii pedagogicznej; absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna z Reedukacją. Nauczyciel mianowany. W Platerkach uczy od 2001 roku. Związana z Polskim Stowarzyszeniem Pedagogów i Animatorów KLANZA. Od 2005 roku w sekcji „Książka – Terapia – Zabawa”. Od 2012 roku prowadzi w szkole terapię pedagogiczną. Uwielbia słońce, wodę i piękną pogodę. Na plażę czy do parku najchętniej udaje się z książką. Prywatnie żona Jarka, mama Gabrysi, Bartka i Szymka. W pracy i życiu prywatnym kieruje się słowami Kornela Makuszyńskiego: „Stracony jest każdy dzień bez uśmiechu.”
Ewa Skowrońska – wychowawca klasy 3A, absolwentka Kolegium Nauczycielskiego Uniwersytetu Warszawskiegoo o kierunku edukacja wczesnoszkolna. Rozpoczęła pracę nauczycielki w 1982 r. Z Platerkami związana od momentu reaktywacji (1993 r.). Prywatnie babcia trojga najwspanialszych wnucząt: Gabrysi, Bartka i Szymka. Kocha jesienne kolory, śnieżną zimę, wiosenne kwiaty (szczególnie fiolłki) i letnie wakacje. Chętnie spaceruje w słońcu i w deszczu ze swoim psem Tofikiem. Wierzy, że każdy dzień przynosi radość i nadzieję.
Katarzyna Jasińska – wychowawca klasy 3B, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej; absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego (magisterium z pedagogiki ogólnej). Ukończyła Studia Podyplomowe Nauczania Początkowego, Przedszkolnego i Reedukacji na Uniwersytecie Warszawskim. Przez sześć lat wykładowca „Biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania” w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie nauczyciel i wychowawca klasy drugiej. Prywatnie zamężna, mama czwórki dzieci – Marysi (16lat), Franka (14 lat), Tadzika (12 lat) i Antka (10 lat). Jej pasją jest turystyka górska, podróże, język i kuchnia włoska; mottem: wychowanie jest jak chodzenie po górach – wymaga wysiłku i daje radość zdobywania szczytów.
Dominika Muszelik – wychowawca klasy 4A, nauczyciel języka angielskiego w klasach 3–6; absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego oraz Lingwistyki Stosowanej (specjalizacja nauczycielsko-tłumaczeniowa) Uniwersytetu Warszawskiego; nauczyciel mianowany. W szkole Cecylii Plater – Zyberkówny uczy od 2008 roku. Uczestniczka warsztatów organizowanych przez The Globe Theatre Group oraz szkoleń w International Projects Centre (Exeter). Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, również w środowisku międzynarodowym (Centre of English Studies, Dublin). Przygotowywała uczniów do egzaminów językowych Cambridge Young Learners oraz PET, KET i FCE. Interesuje się podróżami, fotografią, muzyką, teatrem tańca. Jej ulubiony krajem anglojęzycznym jest Irlandii.
Aldona Cyrklewicz – wychowawca klasy 4b i nauczyciel języka francuskiego klas 4-6; absolwentka Lingwistyki Stosowanej (specjalizacja nauczycielsko-tłumaczeniowa) UW. Uczestniczka „Kapeluszy Lektora” praktycznych warsztatów metodyczno-psychologicznych organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE. Członek stowarzyszenia nauczycieli j.francuskiego PROF-EUROPE. Przygotowuje do egzaminów językowych DELF. Uwielbia nauczać, wychowywać i gotować. Praca z dziećmi jest dla niej źródłem radości, satysfakcji i możliwością ciągłego rozwoju. Zgadza się ze zdaniem, że „Nauczanie to dar dawania siebie dzieciom, bycie wskazówką w podróży w zdobywaniu wiedzy”. Prywatnie: mama Leona i Milenki.
Małgorzata Terlecka – wychowawca klasy 5A, nauczyciel muzyki w klasach 1–6 i rytmiki w klasach 0–1; ukończyła Akademię Muzyczną w Łodzi oraz Zarządzanie Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim; nauczyciel dyplomowany; współautorka programu dla klas 4–6 „Moja głowa-mój sukces”.
Agnieszka Sieczka – wychowawca klasy 5B, nauczyciel matematyki w klasach 4–6; absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Matematyka; nauczyciel mianowany. W wolnym czasie chętnie chodzi po górach i po lesie. Lubi rekreacyjnie uprawiać sport i oglądać go w telewizji. Ulubione hobby to muzyka. Wieczory spędza czytając książki fantasy lub oglądając filmy. Jej motto: „W matematyce nie ma specjalnych dróg, nawet dla królów” (Euklides).
Anna Podgórska – wychowawca klasy 6A, nauczyciel religii; urodziła się i wychowała w Warszawie. Studiowała pedagogikę ogólną na Uniwersytecie Warszawskim i teologię na Wydziale Papieskim Bobolanum. Pracowała w katechezie parafialnej przy parafii N.M.P Matki Kościoła na Mokotowie. Od 1989 roku związana ze szkolnictwem społecznym i prywatnym. Pracowała w szkołach Przymierza Rodzin i S.T.O. Od 1997 roku uczy w Platerkach. Interesuje się literaturą, filmem, działa w organizacjach pozarządowych. Czytuje „Tygodnik Powszechny”, lubi koty i zbiera „kocie gadżety”. Motto nauczycielskie: Pomagać stawiać pytania. Nie ma pytań złych lub nieistotnych.
Nauczyciele przedmiotów:
Monika Barcińska – nauczyciel matematyki; absolwentka Wydziału Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność: matematyka nauczycielska). Z Platerkami związana od 1999 roku, zarówno ze szkołą podstawową jak i gimnazjum oraz liceum. Od roku 2011 również nauczyciel matematyki w LXVII Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Nowaka – Jeziorańskiego. Prywatnie żona Wojtka, mama Kamila (16 lat) i Piotrka (7 lat).
Monika Chudzikowska – nauczyciel języka polskiego; absolwentka polonistyki i historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim; obecnie doktorantka w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk. Ukończyła również Podyplomowe Studia Komunikacji Społecznej i Mediów w Instytucie Badań Literackich PAN oraz Podyplomowe Studia Logopedii i Pragmatyki Komunikacyjnej w Akademii Pedagogicznej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka wystaw i publikacji poświęconych historii teatru i scenografii. Fascynuje się literaturą, sztuką i podróżami.
Dorota Chmielewska – nauczyciel wf, instruktor pływania w klasach 1-6; absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki Niepełnosprawnych Intelektualnie oraz Gimnastyki Korekcyjnej w Wychowaniu Fizycznym i Zdrowotnym. Pracuje także w Gimnazjum Dwujęzycznym nr 42 na Twardej.
Olga Czarnecka nauczycielka języka francuskiego w klasach 4-6, absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja nauczycielska). Język francuski towarzyszy jej od najmłodszych lat, ukończyła francuską szkołę podstawową i gimnazjum, Lycée Français de Varsovie” i liceum sióstr Zmartwychwstanek w Warszawie. Jest członkiem stowarzyszenia nauczycieli języka francuskiego Prof-Europe. Pracowała w Instytucie Francuskim jako lektorka. Przygotowuje uczniów do egzaminu Delf.
Katarzyna Drzazgowska – nauczyciel tańca klas 4–6, instruktor zespołu tanecznego „Platerki”; absolwentka Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Socjologia (specjalizacja: rozwiązywanie konfliktów) oraz Wyższej Szkoły Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej w Warszawie na kierunku Taniec Sportowy (specjalizacja: jazz i hip hop); instruktor sportu, choreograf i instruktor grupy tańca nowoczesnego ARTek. Przez lata współpracowała z zespołem Kredance z Pałacu Młodzieży. Jej pasją jest muzyka, śpiew i żeglarstwo.
dr Teresa Hołdakowska – koło botaniczne i olimpijskie z przyrody
dr Joanna Jagodzińska – nauczycielka języka polskiego z powołania. Obroniła doktorat z językoznawstwa na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Skończyła studia podyplomowe logopedyczne i terapii pedagogicznej. Jest poszukiwaczem książek – nieustannie szuka książek, które spodobają się jej uczniom. Z miłości do książek dla dzieci i młodzieży założyła i od pięciu lat współprowadzi blog o literaturze dziecięcej. W wolnych chwilach gotuje i fotografuje jedzenie. W domu na jej powrót z pracy czeka mąż, trzynastoletnia córka i kot.
Motto: Należy każdego dnia posłuchać krótkiej pieśni, przeczytać dobry wiersz, zobaczyć wspaniały obraz i – jeśli to możliwe – wypowiedzieć kilka rozsądnych słów.
Johann Wolfgang Goethe
John Jensen – koło creative writing; pochodzi z Nowej Anglii, Stany Zjednoczone; absolwent Yale School of Drama (wydział Uniwersytetu Yale). Specjalizował się w reżyserii sztuk czego owoce można było zobaczyć na prestiżowym Brooklyn Academy of Music, przez wiele lat związany z przemysłem filmowym jako pisarz-freelancer; można go było także zobaczyć na dużym ekranie w filmie z 2001 r. „Spacer po Linie”. Teraz współpracuje ze szkołą rozwijając talenta pisarskie naszych uczennic. Prywatnie tata trzech córek, mieszka w Warszawie.
Marta Kowalewicz –nauczyciel techniki i zajęć artystycznych. Absolwentka edukacji techniczno-informatycznej na Politechnice Białostockiej. Pracuje również w jednej z ursynowskich szkół, w której jest szkolnym koordynatorem ogólnopolskiego projektu Dnia Dobrego Słowa. Na co dzień podąża za słowami pani Iwony Majewskiej-Opiełki:„Proszę pamiętać, że nie ma większej siły niż miłość do drugiego człowieka, a najsilniejsze słowa to proszę, jestem wdzięczna, jestem wdzięczny, dziękuję.”
dr Anna Kubicka – nauczyciel języka polskiego; pracownik naukowy na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego; współzałożycielka Warszawskiego Koła Norwidologicznego i długoletni sekretarz Warszawskiego Oddziału Towarzystwa im. Adama Mickiewicza. W wolnych chwilach śpiewa jazz i maluje pastelami. Jej ulubiony cytat: „Tyle o pięknem człowiek wie i głosi/ Choć każdy w sobie cień pięknego nosi/ I każdy, każdy z nas tym piękna pyłem” (C. Norwid, Promethidion).
Michał Kurczyna - nauczyciel/trener judo, absolwent uniwersystetu Łódzkiego (studia magisterskie na kierunkach Zarządzanie i Marketing, Psychologia stosowana oraz Filologia romańska). Ukończył ponadto m.in. studia podyplomowe z Administracji Sieci Komputerowych w WISZ, Farmację w Medycznym Studium Zawodowym w Gorzowie, studia doktoranckie z psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i z zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. W wolnych chwilach poznawał języki, odmienne kultury oraz sztuki walki. W 2001 roku zdał egzamin instruktorski południowego Shaolin (kung fu), w 2004 uzyskał legitymację instruktora sportu o specjalności samoobrona. Trenował również judo, capoeirę, muay thai, taekwondo i combat. Pracował w Teatrze Wielkim w Łodzi układając choreografie do scen walki i występując w nich. Nauczał i naucza różnych przedmiotów w wielu szkołach podstawowych, średnich oraz uczelniach wyższych. Jest członkiem Stowarzyszenia Mensa Polska. Poza nauczaniem pasjonuje się śpiewem i jazdą konną. Prywatnie tata Weroniki (2013) i Leonarda (2017). Typowy skorpion.
Tomir Kułakowski – absolwent wydziału Wychowania Fizycznego warszawskiej AWF; ukończył specjalizację „Trener pływania”; jest byłym zawodnikiem MUKS Suwałki; obecnie trener pływania w klubie UKS Meduza w Warszawie i pracownik szkół platerkowskich..
Magdalena Lubkiewicz –nauczycielka języka angielskiego, absolwentka Instytutu Lingwistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Nauczanie w szkole podstawowej, to dla niej nie tylko przekazywanie wiedzy poprzez zabawę i formy teatralne, ale przede wszystkim formowanie charakteru młodych ludzi, wychowanie w duchu takich wartości jak prawda, odpowiedzialność, niesienie pomoc innym i dobroć. Aby pełniej być człowiekiem, starajmy się być nie tylko z drugimi, ale i dla drugich. Po pracy żona i matka trójki dzieci.
Monika Maciejewska – trener szermierki
Magdalena Małetka – nauczyciel tańca; absolwentka Socjologii Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych w Akademii Pedagogiki Specjalnej (specjalizacja: komunikacja i procesy społeczne). Animator, instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością „taniec”; współpracuje m.in. z Pałacem Młodzieży w Warszawie.
Zachary Noble (Zac) -nauczyciel wspierający języka angielskiego. , pochodzi z miasteczka Rockhampton, Queensland w Australii, absolwent Emmaus College. W Polsce asystuje w nauczaniu języka angielskiego, chętnie opowiadając o swoim kraju. W wolnym czasie lubi gotować, w Australii pracował ze znanymi szefami kuchni i prowadził zajęcia kulinarne. Jego hobby to muzyka i podróże.
Justyna Piasecka – nauczyciel historii; ukończyła wydział historii Uniwersytetu Warszawskiego; nauczyciel dyplomowany. Historii uczy w Prywatnej Żeńskiej Szkole Podstawowej im. Cecylii Plater – Zyberkówny od 1997 roku, a od kilku lat jest też nauczycielem i wychowawca w gimnazjum. Ma na swoim koncie stworzenie programu autorskiego do nauczania historii i współpracę z Instytutem Pamięci Narodowej jako edukator i uczestnik projektu „Opowiem Ci o wolnej Polsce”. Chciałaby sprawić by, wedle słów Kołłątaja, wydarzenia, tradycje, kolejne okruchy przeszłości „trafiały nie tylko do rozumu, ale i do serca”.
Anna Pisarek – nauczyciel plastyki i historii; absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła również studia podyplomowe – Sztuka (plastyka z muzyką) oraz Historia na Uniwersytecie Warszawskim. Nauczyciel mianowany.
Carlos Salcedo – nauczyciel języka hiszpańskiego
Marta Sokołowska – nauczyciel języka angielskiego w klasach 3-6; absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego przy Uniwersytecie Warszawskim. Pracę z dziećmi rozpoczęła już w liceum jako wolontariuszka u Ojców Dominikanów. Przez siedem lat uczyła w jednej z warszawskich szkół językowych dla dzieci – przygotowywała uczniów do egzaminów Cambridge Young Learners, PET, KET, FCE. W Platerkach od 2007 roku. W czasie wolnym najchętniej gra we współczesne „planszówki”, ogląda piłkarską ligę angielską albo gotuje. Prywatnie żona Jędrka, mama Ani (2 lata) i Zuzi (1rok).
Aleksandra Szalkowska –nauczyciel przyrody i geografii; absolwentka Wydziału Geografii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Przyrody i Ochrony Zdrowia oraz Administrację i Zarządzanie. Związana zarówno ze szkołą podstawową, jak i z gimnazjum i liceum. Ogromną satysfakcję sprawia jej możliwość dzielenia się wiedzą oraz rozwijanie zamiłowania do przyrody. Chce zarażać pasją do ciągłego odkrywania nauki, jak również czerpania satysfakcji z życia. Uważa, że każdy może osiągnąć sukces, jeśli tylko w to wierzy i chce nad tym pracować.
Małgorzata Szczepańczyk-nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-2; absolwentka wydziału filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego z 15letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci i młodzieży. Uwielbia czytać, grać w scrabble i pictionary oraz latanie szybowcem. Słowa bł. S. Ewy Noiszewskiej: „Drobne sprawy wykonywane z miłością wzruszają i zachwycają serce Boga” to jej motto. Prywatnie żona Łukasza oraz mama Franka, Stasia i Jasia.
Magdalena Tarabasz – nauczyciel języka łacińskiego; absolwentka filologii klasycznej (specjalizacja nauczycielska i archiwistyczno-edytorska) oraz filologii polskiej (filologia dla mediów) na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 r. pracuje na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie prowadzi lektorat z języka łacińskiego dla przyszłych polonistów, dziennikarzy i teologów. Zawodowo zajmuje się również korektą tekstów. Prywatnie żona Norberta i mama 5-letniej Uli.
Mackenzie Vannan (Mac) -nauczyciel wspierający języka angielskiego. Pochodzi z Winnipeg, Manitoba w Kanadzie, absolwent męskiej szkoły Saint Paul’s High School. Postanowił przyjechać do Polski na tzw. gap year (czas pomiędzy etapami życia, który wykorzystuje się na podróże, zdobywanie doświadczeń i nowych umiejętności, poznanie innej kultury) , żeby pomagać w nauczaniu języka angielskiego i dzielić się wiedzą o Kanadzie. Lubi łyżwiarstwo, koszykówkę i grę na perkusji (gra w zespole rockowym).
Agnieszka Wolenkiewicz-Rekucka – nauczyciel informatyki; absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania na kierunku Informatyka (specjalność grafika komputerowa). Ukończyła również Podyplomowe Studia Pedagogiczne na Politechnice Warszawskiej. Nauczyciel informatyki w liceum ogólnokształcącym oraz informatycznych przedmiotów zawodowych. Od tego roku będzie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z najmłodszymi w szkole podstawowej. Wolny czas lubi spędzać z rodziną grając w gry planszowe bądź spacerując po lesie.
Wychowawcy świetlicy:
Katarzyna Bocian – nauczyciel świetlicy i korektywy w klasach 0–3; absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie na kierunku Pedagogika (specjalność: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z rehabilitacją narządu ruchu wychowaniem fizycznym i korektywą). Od września 2005 roku pełni funkcję kierownika świetlicy. Najważniejszym celem jej pracy jest uśmiech i zadowolenie dziecka. Ceni ład i porządek.
Anna Małgorzata Chmielewska – absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zajmowała się wystawiennictwem, projektowaniem wnętrz, mebli, gobelinów. Była członkiem Akademii Burhardt w Rzymie, gdzie zdobyła kilka nagród za projekty mebli i rysunek. Prowadziła zajęcia plastyczne z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku – od przedszkolaków po studentów. Jest córką Platerki. W naszej szkole pracuje od 1996 r. Przez kilkanaście lat prowadziła lekcje plastyki i techniki. Lubi swoją pracę i wyznaje, że często woli oglądać prace swoich uczennic niż wystawy profesjonalnych artystów. W czasie swoich zajęć zwraca uwagę na rozwój kreatywności, wrażliwości, twórcze rozwiązywanie tematów plastycznych, rozwój zdolności manualnych, poznanie różnych technik plastycznych.
Dorota Fałek – nauczyciel świetlicy; absolwentka pedagogiki Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej i Wszechnicy Polskiej TWP oraz Kulturoznawstwa w Instytucie Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczyciel mianowany. W Platerkach uczy od 8 lat. Do życia stara się podchodzić optymistycznie i z wdzięcznością za każdy dzień, za każde dobro. Uważa, że uprzejmość, uśmiech i wrażliwość na potrzeby innych, to dobry początek na wszystko. Wciąż ciekawa jest świata i innych kultur, potrafi doceniać i podziwiać to, co jest wokół, nie tylko daleko, ale i blisko.
Monika Rives – nauczyciel świetlicy klas 0-3; absolwentka Wszechnicy Mazurskiej na kierunku Pedagogika (specjalność: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z resocjalizacją). Jej motto: „Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi” (Jan Paweł II).
Kinga Urbanowicz – wychowawca świetlicy klas 4–6, nauczyciel religii w klasach 0 i 1; ukończyła studia teologiczne ze specjalizacją Religiologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Dorota Ziółkowska; W szkole pracuje od zawsze. Ma wykształcenie pedagogiczne i muzyczne. W naszej szkole założyła pracownie Zręczne ręce i Gospodarstwo domowe. Katolickie wartości szkoły są zgodne z jej przekonaniami. Empatyczne nastawienie do ludzi powoduje bezinteresowne działania na rzecz potrzebujących. Zaraża pasjami. MA SZCZĘŚCIE DO LUDZI. Powtarza: „Czasami ludzie są jak kwiaty-sama obecność daje przyjemność.”
Psycholog szkolny:
Justyna Biernacka – psycholog szkolny; absolwentka Wydziału Psychologii oraz Instytutu Studiów Nad Rodziną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Trenerka wielu szkoleń i warsztatów, m.in. warsztatów umiejętności wychowawczych: „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, aby dzieci do nas mówiły”, „Trening asertywności”. Przez kilka lat pracowała w gimnazjum jako nauczyciel wychowania do życia w rodzinie. Udziela się w wolontariacie na rzecz rodzin. Prywatnie żona i mama Adasia. Lubi wycieczki górskie oraz teatr. W swoich działaniach kieruje się słowami Jana Pawła II: „Być nie tylko z drugim, ale i dla drugich.”
Biblioteka szkolna:
Monika Dunarowicz – nauczyciel bibliotekarz, prowadzi koło matematyczne „Mały Pitagoras” w klasach 2 i 3; ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika o specjalności praca socjalna i opiekuńczo-wychowawcza i studia magisterskie pedagogiczne o specjalności pedagogika ogólna. Ponadto absolwentka Centrum Edukacji Bibliotekarskiej i Dokumentacyjnej im. Heleny Radlińskiej. W 2013 roku ukończyła studia podyplomowe o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Z biblioteką Platerek związana jest od 2002 roku. Prywatnie żona Patryka i mama Amelki.